wtorek, 22 sierpnia 2017

Ślubny box

Witajcie,

gdy tylko ten box ode mnie zamówiła Klientka i powiedziała  co i jak i co potrzebuje i dla kogo i od kogo, od razu wywołała u mnie uśmiech, a to bowiem dlatego, że ja mam na imię Martyna a mój Chłopak Krzysztof :) Także już samym tym faktem spowodowała, że bardzo przyjemnie mi się to pudełko robiło... Zresztą czy któreś roi mi się nie fajnie?! Raczej nie... Uwielbiam swoje hobby, każdy kolejny projekt sprawia mi przyjemność...
Dziękuję Wam, że obdarzanie mnie zaufaniem i składacie u mnie zamówienia na podarki dla swoich najbliższych.

Dziś pudełko na ślub. Na mocnej czerwonej bazie z delikatną koronką na wieczku,
z jasnobrązowymi papierami.

Materiałologia
-GoatBox (baza boxa) do kupienia w sklepie np i-kropka
-tekturki, wszystkie trzy, I kropka 
-digi stemple są również projektu Marty z I kropki 
-figurka , wykonana na podstawie zdjęcia, Elfeys figurki z pasją









Cena 80 zł

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

2 komentarze:

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.