wtorek, 5 listopada 2019

542. Album dziecięcy słodziaszkowy

Dzieńdoberek,

dziś pokazuję Wam album dla dziewczynki. Od urodzenia do roczku. Jest przesłodko różowo żółty.

Album jest spory, pomieści nawet do ok. 120 zdjęć -wszystko zależy od tego ile miejsc ze słodkimi obrazkami zostawimy, a ile zasłonimy zdjęciami, gdzie troszkę pościskamy a gdzie wkleimy zdjęcia nieco luźniej...

Niezwykle przyjemnie mi się nad nim pracowało, kolekcja jest cudowna, ma naprawdę śliczne kolorki.  Dodatki były super dobrane, te żyrafki, odpowiednie napisy, bileciki... Z przyjemnością jeszcze kiedyś popracuję z tą kolekcją.



Album wykonałam z:
-baza albumu  Eco scrapbooking
-papiery  Small Wingels Shop kolekcja Adorable little love MY GIRL
-tekturki (aż dwie w tym albumie) Laserowe Love
-wszystkie maty klapki wykonane z pięknego kremowego papieru od Rzeczy z papieru

Tradycyjnie jak to bywa w wypadku albumów możecie go obejrzeć na filmie:

 
lub na zdjęciach:



 
  
 





 

 

 
 
 


Cena 400 zł

Pozdrowionka,
Martyna Siekirka

20 komentarzy:

  1. Martynko ten album jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Martynko, album cudny, tak wiele zdjęć może pomieścić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodki! Te żyrafki mnie zauroczyły! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały album, jestem pełna podziwu za wykonaną pracę, efekt cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Moniko, miałam od razu napisać...
      Taaak, ten album zająć dużo czasu, kupe godzin i jeszcze więcej papieru. Hihi. :)
      ok. +/- 15 godzin :)
      Dziękuję za dobre słowa. Bardzo mi miło.

      Usuń
  5. Piękny, bardzo dopracowany album :)
    To co prawda uwaga bardziej ogólna, bo często w albumach widzę takie wyjmowane arkusze na zdjęcia. Ciekawe ile ludzi potem je gubi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi że się podoba.
      Wiesz, nie wydaje mi się by ktoś je gubił, bo po co je wyjmowac /zabierać po to sa miejsca w albumie by tam były.

      Usuń
  6. Cudowny album , taki dopieszczpny w każdym calu .

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zobaczyłam album, to od razu pomyślałam ileż on musiał zabrać czasu, o papierze nie wspomnę! Robilam jakiś czas temu także duży album i końca jego nie było widać. Także gratuluję wytrwałości i zaangażowania :) Bo album jest piękny, fikuśny i słodziakowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo Cię dziękuję za miłe słowa. Taaak, takie albumy to pożeracze czasowo papierowe.

      Usuń
  8. Śliczny album :) bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega album i jak pięknie ozdobiony!Świetnie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ pięknie się prezentuje ten album. Cudownie wykonany.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.