czwartek, 14 listopada 2019

545. Lawendowe notesy na zapiski

Witajcie,
bardzo cieszę się, że przypadły Wam do gustu moje notesy z karteczkami.
Dziś przedstawiam kolejne dwa. W tym jeden na lodówkę w zabudowie, nie z magnesem a wstążką do powieszenia.

Oba w fiolecie, oba z motywem lawendy. Oba z czymś co lubię we wszelkich pracach najbardziej: z jakąś dobrą myślą... Na obu napis: "Miłego dnia". Wiem, banał, ale czyż nie przyjemny?


Jeden z tych notesów, oraz wiele innych wspaniałych rzeczy doskonałych na święteczne prezenty
czekają na Was w moim sklepie internetowym:

Wykonałam je z:
-bazę tym razem zrobiłam sama.
-papiery Lemon Craft kolekcja My sweet Provence
-tekturki Fabryka Weny (napisy zrobiła kiedyś Asia na moje specjalne zamówienie...)
 






Cieplutko Was pozdrawiam,
Martyna Siekirka


P.S. jak Wam się podoba moje nowe logo????? :) Mnie niezmiernie cieszy.

14 komentarzy:

  1. Wspaniałe logo! Świetne :) A prace cudowne jak zawsze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze i bardzo praktyczne notesiki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne świetne notesiki. To super pomysł, zwłaszcza z tym zawszeniem na lodówce zabudowanej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga, my Scraperki na każdy przypadek znajdziemy rozwiązanie. : -)

      Usuń
  4. Świetnie Ci wyszły te lawendowe notesy na zapiski, myślę, że szybko znajdą swoją "lodówkę" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Takie notesiki to przydatna rzecz, nawet jako prezent bez okazji :) A logo bardzo wyraziste i do zapamiętania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne notesiki, przydałyby mi się takie na lodówce, bo ciągle o czymś zapominam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie notesy - robię na nich różne zapiski. Te są pięknie ozdobione!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne notesy. Cudowne kolory 💕

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.