środa, 13 listopada 2019

544. Świąteczne kartki

Witajcie,
święta coraz bliżej, czuję, że jestem dużo dalej niż bym sobie życzyła z pracami na święta... Takie miałam... No dobrze. Mam ambitne plany... Jeszcze wierzę, że jeszcze chwilą jest....

Dziś przedstawiam pierwsze świąteczne kartki.
Bardzo, bardzo prościutkie. Skromne idealne by wypisać na nich piękne życzenia (mogę to zrobić dla Was) włożyć w kopertę i wysłać do Najbliższych.

W moim sklepie internetowym utworzyłam kategorię: "Boże Narodzenie" znajdziecie tam oczywiście kartki, ale również świąteczne albumy, jak również kalendarze, notesy czy adresowniki doskonałe na prezent. 


Kartki wykonałam z:
-papiery ScrapAndMe 
-tekturki Ego Craft
-wycięte elementy (bałwanki, pingwiny, renifery i mikołaje)  Laserowe Love







 

 Kartki są po 10 zł /1 szt.

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

18 komentarzy:

  1. Przepiękne kartki. Najlepsza z Mikołajami! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne, delikatne i wesolutkie karteczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ile kartek... ja jeszcze nie zrobiłam żadnej świątecznej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo widzisz, a ja jeszcze czuje że jestem do tyłu...

      Usuń
  4. Świetne kartki, te małe mikołaje, pingwinki i renifery są przeslodkie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne karteczki. Reniferki mnie rozwaliły :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie urocze karteczki :) Takie słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kartki, idealne do wysyłki, bo nic się nie urwie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezła kolekcja! Duży wybór - od stonowanych z bombkami, po wesołe z grafikami - reniferki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łoł, ale produkcja :) same piękności!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kartki, szczególnie te z reniferkami i mikołajkami 💕

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.