niedziela, 10 listopada 2019

543. Notes i nowa szata graficzna do Zoju Design

Dzieńdoberek,

przedstawiam Wam notesik, ma on na tylnej ściance przyklejony magnes, doskonale nadaje się do powieszenia na lodówkę.  Taki z wiejskim klimatem mi się kojarzy, Wam również? Z latem u Babci na wsi...


Jednak dziś... Notes :) To tylko pretekst by do Was przyjść.

Chciałam Wam pokazać moje nowe logo :)
Oprócz loga mam nowe zdjęcie / banerek tu na blogu oraz na FB. A jużza chwilę również wizytówki.
Jak Wam się podoba moja nowa szata graficzna? Ja myślę, że choć nie ja ją stworzyłam, to jest idealna w punkt, dla mnie. Zawiera wszystko co lubię, piękne pismo, niebieski kolor, zostało zachowane częściowo "stare" logo... No miód malina i poziomka.  Nawet te kwiaty, choć ja tak mocno kwiatowa to nie jestem, bardzo mi się podobają.

Całość wykonała ZoJuDesign -serdecznie Wam Ją polecam jeśli i Wy potrzebujecie odświeżenia.



A notesik wykonałam z:
-baza notesu Eco scrapbooking

Mogę i dla Was wykonać podobny notes, zapraszam do kontaktu.




Cena 25 zł

Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

15 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym notesikiem, sama takiego na lodówkę używam, ale nie wpadłam na to, żeby go ozdobić!
    Szata graficzna świetna! Też nie jestem kwiatowa, ale bardzo mi się podobają te niebieskie kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz dokładnie jak ja. Wręcz Autorce powiedziałam, że ma być nie kwiatowo, że jakieś mandale zawijaski ale na szczęście Aga okazała się być uparta bo efekt urzekl mnie.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ach, bo taka wiosnę cały rok mieć na lodówce to samo szczęście... :) Dziękuję.

      Usuń
  3. Notesik rzeczywiście kojarzy się z latem u Babci na wsi. Też muszę odświeżyć a w zasadzie nie mam jeszcze logo o Matko jak to możliwe...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny notesik :)
    A banerek bardzo ładny, ale dałabym też białe tło, bo to ciemne nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny notes :) i zawsze może być pod ręką dzięki magnesowi

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy i bardzo pozytywny obrazek stworzyłaś, sielski klimat miło zdobi notes :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaki uroczy klimacik na notesie :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten notesik i jaki praktyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny notes i bardzo ładna nowa szata graficzna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Notes świetny, kolor kwiatów w logo super, moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Logo super 💕 i notes bardzo mi się podoba, mam fioła na punkcie notesów, zwłaszcza tych na lodówkę.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.