wtorek, 1 grudnia 2020

694. Sakralne kartki na Boże Narodzenie

Dzień dobry,

dziś mamy 1 grudnia, do świąt coraz bliżej. Prace na tę okazję pokazuję Wam już od dłuższego czasu, kilka Waszych zamówień już zrealizowałam, z przyjemnością zrealizuję następne.

To już czas najwyższy sporządzić listę komu w tym roku wyślemy kartkę z życzeniami. Czy w tym roku ta lista będzie dłuższa? Czy w związku z pandemią zamiast spotkań obdarzycie swoich bliższych i tych ciut dalszych kartką? 

Serdecznie Was zachęcam do powrotu do tej już troszkę zapomnianej tradycji wysyłania kartek. Obdarowana osoba na pewno bardzo się ucieszy.

W moim sklepie kategoria "Boże Narodzenie" liczy już ponad 60 produktów. Jestem z siebie dumna, ale wciąż jeszcze mam kilka projektów, które przed świętami chcę zrealizować. Codziennie coś jeszcze tworzę nowego.

 Wszystkie świąteczne prace czekają na Was w moim sklepie internetowym:

https://wariacjemartyski.pl/pl/c/Boze-Narodzenie/82

Do wykonania kartek skorzystałam z:

-papier kremowy i craftowy z Rzeczy z papieru

-digi stemple I Love Digi 

-embossing to folder z X Cut





 Cena 15 zł /1 szt.

Trzymajcie się,  Martyna Siekirka

5 komentarzy:

  1. Świetny jest ten folder. :)
    Ładna delikatność w kartkach, ale zdecydowanie wolę te poprzednie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne grafiki w pięknej oprawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kolekcja! Piękne minimalistyczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.