środa, 2 grudnia 2020

695. Moje przepisy

Witajcie,

choć ostatnio kilka przepiśników poczyniłam, to wciąż czuję, że nie są one najmocniejszą stroną, przed świętami kilka chciałam przygotować, bo to świetny pomysł na prezent... Póki co stworzyłam pierwszy.

Bardzo pastelowy delikatny i prosty. Na pewno trwały bo wszystko mocno posklejane i bez odstających elementów.

Jednak dobrze się pobawiłam robiąc go, bo użyłam maski z Agaterii i nowych tuszy Oxidów.

 Przepiśnik z kilkoma innymi czeka na Was w moim sklepie: 

https://wariacjemartyski.pl/pl/c/Przepisniki/53

 

Przepiśnik wykonałam z:

-bazy i tekturka fartuszka z Fabryki Weny 

-papiery Ni mniej Ni więcej Digital

-ja już nie raz to pisałam, ale napiszę jeszcze raz. Dla mnie papiery digital to genialna opcja... Mogę sobie wydrukować co potrzebuję, mogę sobie pomanipulować kolorami oraz wielkością elementów. 


Aaaa... jeszcze powiem... Ja od zawsze jestem bardzo tekturkowa i bardzo wykrojnika, więc dodam, że ta "przedziurkowana" ramka to mój najnowszy nabytek kupiony w Galeria MK zestaw taki prostokątów ze Spellbindersa.


 

Cena 50 zł

Pozdrawiam Was cieplutko, MarSi

5 komentarzy:

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.