niedziela, 13 grudnia 2020

701. Notesy na lodówkę z magnesem

Witajcie,

chyba w zeszłym roku po raz pierwszy zrobiłam magnesy na lodówkę i bardzo bardzo polubiłam tę formę. Powierzchnia w sumie dosyć mała, ale to bardzo praktyczny przedmiot. Wiem, że bardzo Wam przypadła ta forma, gdyż prócz kilku pierwszych, które zrobiłam później dorabiałam i dorabiałam coraz to kolejne.

W tym roku zrobiłam już pierwsze 6 ale mam przygotowanych jeszcze kilka kolejnych -czekają na Was w moim sklepie, wraz z inną taką "małą formą", są również kalendarzyki na biurko z rozkładem miesięcznym -również polecam je Waszej uwadze.

Wszystkie te notesy czekają na Was w moim sklepie:

https://wariacjemartyski.pl/pl/c/Na-lodowke-z-magnesem/84

Wszystkie bazy zrobiłam sama.

Użyte tekturki są z Magicznego Kociołka,

natomiast papiery opiszę przy poszczególnych notesach: 

  Mintay, kolekcja "Lady"

 Mintay, kolekcja "Urban Jungle"

 

 Craft o'clock "Śliwka w czekoladzie"


 
Scrap8, kolekcja "Poppy Contellation"

 
ScrapAndMe, kolekcja "Espiecially for You"


Scrap8, kolekcja "Rose Lane"

 

 Ceny notesów ok. 28 zł kalendarzy 32 zł

Pozdrawiam Was cieplutko, MarSi

6 komentarzy:

  1. Są cudne i chyba mnie przekonałaś i też sobie zrobię 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są przecudne! Bardzo mi się też podobają napisy. :)
    Muszę koniecznie kiedyś spróbować tej formy, bardzo fajny gadżet, a do tego przydatny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to bardzo przydatna rzecz. Piękne te"lodówkowce".

    OdpowiedzUsuń
  4. Są wspaniałe :) Każdy notes ślicznie zrobiony! Czuję się zainspirowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy Ty to wszystko tworzysz? Tyle wspaniałości, lodówkowce nigdy nie robiłam a to fajna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne notesy. Już Ci chyba kiedyś pytałam, że również lubię tą formę prac. W ogóle to lubię notesy 😜

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.