niedziela, 20 grudnia 2020

708. Exploding na 40stą rocznicę ślubu

Witajcie,

dzięki Pani Asi miałam urozmaicenie od świątecznych prac- serdecznie dziękuję.

Miałam okazję wykonać box na 40 rocznicę ślubu. 

Klientka przesłała mi zdjęcie Jubilatów oraz życzenia, które miałam umieścić -schowane na dole za kokardką. 

Box miał być z efektem wow. Postawiłam na stonowaną kolorystykę podkreśloną ładnie mieniącym się brązowym oaz czerwonym papierem, oraz na minimalizm. 

  Na środku pudełeczka umieściłam kosz pełen kwiatów -kosz jest z Fabryki Weny

-pokolorowałam go pudrami do embossingu Lindy's z Galerii MK

 -papiery to moje ukochane ScrapAndMe kolekcja Simple Story 3





Cena 70 zł

Pozdrawiam Was cieplutko

6 komentarzy:

  1. Wspaniała pamiątka na taki jubileusz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i elegancki box na wspaniałą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jubileusz i stosowny do tej okazji box, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny, ten kosz jest ekstra! Jeszcze takiego nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się prezentuje, kwiaty robią mega wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały box. Moją pierwszą nieświąteczną pracą był również box. Cudowna odmiana po świętach.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.