poniedziałek, 22 czerwca 2020

640. Na pierwszą rocznicę ślubu

Witajcie,
są zamówienia, które są bardziej... Bardziej fajne. Bardziej lubiane. Bardziej ekscytujące... Od Stałych Klientów, których lubi się bardziej :)
W tym wypadku znam obie strony, a to rzadkość. I osoby obdarowane a i Zamawiająca pojawiła się w mych progach nie pierwszy raz...

Na tę szczególną okazję: znajomość Zamawiającej, znajomość Obdarowanych, oraz ich pierwsza rocznica ślubu sięgnęłam po wyjątkowe papiery AB Studio kolekcja DIVA.

Skorzystałam również z najnowszego różanego wykrojnika od CraftPassion.

Wspaniale mi się tworzyło, piękne fioletowe (choć na początku byłam pewna, że one bordowe bardziej -jakoś tak wbiłam sobie w głowę...) pobawiłam się maską od Agaterii (nawet uratowałam sobie gesso, bo zaschło, a w ostateczności ładnie wyszło). Tagusie zrobiłam i przenitowałam je (wreszcie dobrymi nitami, bo ostatnio na same złe trafiałam) i sznureczki ładne zawiązałam, takie niby o gnieciuszki ale nie do końca, ale na pewno ładne...

Środek ramki ozdobiłam stemplem rozetki również od AB.









Pozdrowionka,
MarSi

8 komentarzy:

  1. Coś pięknego, wspaniały upominek na uczczenie ważnych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo odważna kolorystyka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka! Bardzo mi się podoba! Najbardziej lubię robić prace dla bliskich mi ludzi, więc Cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw :) Bardzo ciekawie połączyłaś kolory. Podoba mi się też napis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny komplet. Przepiękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i ten cytat taki trafiony..

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.