niedziela, 28 czerwca 2020

642. Lawendowo charytatywny komplet na ślub

Hejka,
dziś chciałabym pokazać Wam zestaw jaki wykonałam dla Pani, która wylicytowała go na akcji charytatywnej. Akcja była w sumie już dawna, ale teraz nadarzyła się okazja. Pomagaliśmy wspólnymi siłami chłopcu choremu na SMA.
Zbiórek są tysiące, na różnych portalach, prowadzone przez różne fundacje.
Dla mnie szczególnie bliska jest fundacja SiePomaga, mam do niej zaufanie, choć nie unikam innych.

Pozwolę sobie polecić Wam 3 zbiórki, 3 osób, które choć obce to znajome bliskie sercu.

Motylki: Zuzia i Kajtek: https://www.siepomaga.pl/motylki -na transport do USA w celu dalszego leczenie


Dla wszystkich tych osób są również prowadzone aukcje charytatywne na bazarkach jakby Was interesowały dajcie znać podrzucę Wam link -na nich również licytuje się moje rękodzieło.

A tymczasem słów kilka o pracy, którą wykonałam.
Niedawno kupiłam sobie zestaw digi papierów od I Love Digi, jak wygląda możecie zobaczyć na dole mojego postu. Papiery są przepiękne, podrukowałam sobie kilka z nich, niektóre powycinałam, niektóre potraktowałam dziurkaczem brzegowym, inne zaś tylko przykleiłam. Dołożyłam tekturkę "mąż i Żona" od Fabryki Weny  i tak o to powstał komplecik na ślub.









Z takiego zestawu korzystałam:



Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

8 komentarzy:

  1. Cudna praca! Papiery faktycznie piękne i w moich ulubionych kolorach. <3
    Ja z kolei im nie ufam, nie tak dawno usiłowali mnie namówić na złamanie prawa, jak chciałam założyć zbiórkę na respirator. Do dziś nie udało mi się zebrać i już nie wierzę, że w tym kraju można przeżyć. Takich jak ja ten kraj dobija, w sensie dosłownym, nie eufemistycznym. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za zbiórki, w których bierzesz udział. Fajnie że pomagasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zgrabny i elegancki komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, papiery idealne na ślub. Fajnie, że bierzesz udział w takich zbiórkach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.