poniedziałek, 29 czerwca 2020

643. Różany ślub

Witaj,
spotkał mnie zaszczyt wykonać pracę z nowiutkich papierów Kasi Madej z Ni mniej ni więcej.
Ja uwielbiam nowości, ale co najbardziej ujęło mnie w tej kolekcji to to że jest bardzo różana, delikatna, a jednocześnie nie jest słodko różowo tylko błękitno szara.

Wykonałam delikatny, kwiatowy komplecik na ślub: kartkę w pudełku.

Kartka do kupienia jest w moim sklepie:

Do kartki dołożyłam tekturkę z Fabryki Weny, a całość schowałam w pudełku z  Rzeczy z papieru.






Użyty zestaw:



Cena kartki 40 zł

Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

9 komentarzy:

  1. Dziewczyno, jak Ty wynajdujesz takie cuda i nowości?! Mnie jakoś szajs nie wyświetla takich rzeczy. :(
    Przepiękna kartka! Cudne te papiery! Rzadko mi się to zdarza, ale już widzę w głowie ozdobę z tymi różami wytuszowanymi na brzegach. Zainspirowałaś mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dagmarko, tu odpowiedź jest bardzo prosta, Kasia jest po prostu moją Koleżanką, mam Ją w znajomych to od razu zobaczyłam :)
      Daga papiery są w wersji digi do własnego wydruku -bardzo polecam -raz płacisz używasz ile chcesz...

      Usuń
  2. Nie znałam wcześniej tych papierów. Ciekawe kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo papiery wczoraj wieczorem miały swoją premierę. Kasia jest Scraperką, pokazuje się na FP Ni mniej nie więcej tylko scrapbooking a właśnie wczoraj pokazała, że nie tylko boxy potrafi robić :)
      Dziś zobaczyłam że jeszcze jest wersja zielona i podajże różowa a może pomarańczowa? Nie moja, nie zapamiętałam...

      Usuń
  3. Uroczy komplet :) a jaką drukarkę trzeba mieć, aby ładnie wydrukować papiery?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda i te różane papiery cudne, nigdy nie używałam digi papierów

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka niebiańska ta kolekcja i ma piękne kwiaty. Wycięte idealnie pasują do Twojej pracy. Śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kolekcja coraz bardziej mi się podoba (zaglądam do postów od końca listy). Cudo!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.