wtorek, 30 czerwca 2020

644. Różane Moc życzeń

Witajcie,

kolekcja Kasi MadejNi mniej ni więcej mnie oczarowała, stworzyłam z niej kolejny komplecik, tym razem uniwersalna kartka doskonała na urodziny /imieniny, z napisem: Moc Życzeń -doskonała na wszystko.

Fajnie mieć takie niekończące się papiery, można dostosować wielkość grafik, wydrukować papiery dostosowane do bazy, niektóre papiery są kwadratowe niektóre prostokątne.

Tym razem błękitny papier troszkę sobie "podrasowałam" oraz z arkuszu papieru powycinałam serwetki.

Pudełeczko -koperta 3D- z Rzeczy z papieru

Ten komplecik również czeka na Was w moim sklepie internetowym:






Cena kompletu 30 zł

A stworzyłam go z takich papierków:


Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

7 komentarzy:

  1. Masz rację, dla mnie to też jest atut. Przeraża mnie tylko, ile one zjedzą toneru. :( Karteczka przecudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, mam fajna drukarkę, która na swoich tonerach sporo drukuje, więc o tym nie myślę... Aczkolwiek zaproszeń z digi papierów nie robiłam... Więc może zmieniłoby mi myślenie.

      Usuń
  2. Bardzo ładny zestaw, ładne są te papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są te papiery, wyglądają fajnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, delikatny zestaw. Piękne papiery.

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatna kartka z kontrastowym napisem wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.