piątek, 29 czerwca 2018

Inspiracja przyszła sama

Cześć!

Te prace miałam Wam pokazać dawno temu. Judyta z fanpagu Stemplove  w połowie maja opublikowała przecudowne stemple. Od razu (autentycznie dzień czy dwa później) zrobiłam z nimi trzy kartki i dopiero teraz ogarnęłam zdjęcia... Miesiąc przeleżały strach się bać jak ten czas szybko leci...

Do pracy oprócz digi stempli ze Stemplove zmobilizowały mnie tekturki, o które jakiś czas temu poprosiłam Asię z Fabryki Weny. Poszukiwałam jakieś fajne uniwersalne napisy. Takie idealne na kartkę z pozdrowieniami dla koleżanki...

Do tego wspaniałe papiery od Mintay by Karola.

I taki efekt:








Pozdrowionka,
MarSi

1 komentarz:

  1. Martynko, bardzo sie ciesze, ze natchnely Cie moje stemple. Kartki sa przesliczne! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.