wtorek, 12 czerwca 2018

Wyzwanie na blogu Skarbnica Pomysłów: "Podziękowanie" (u mnie: dla Koleżanki)

Dzieńdoberek,

dziś opakowanie na słodkie łakocie Toffifee. Wykonałam je dla Koleżanki, która w ostatnim czasie wyświadczyła mi kilka przysług...

Pamiętasz, że moje prace możesz kupić w moim sklepie internetowym: https://wariacjemartyski.pl/
Mogę wykonać dla Ciebie dowolną pracę wtedy zapraszam do kontaktu 


Jednocześnie tą pracą chciałam Was zaprosić na wyzwanie na blogu Skarbnicy Pomysłów.
Temat wdzięczny łatwy i przyjemny, a przede wszystkim na czasie: "Podziękowanie". Zapraszam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu.


Pudełeczko wykonałam z:
-baza pudełka GoatBox
-papiery Altair Art kolekcja Flower Harmony
-tekturka Laserowe Love
do tego: perełki w płynie, embossing, koronka, serwetka Primy i wykrojnik brzegowy







Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.