poniedziałek, 25 czerwca 2018

Zliftowałam kartkę Karasiowej

Heyka,

rzadko biorę udział w wyzwaniach. Nie wiem czemu... Może mi się po prostu nie chce.
Jednak teraz, trwa właśnie kilka, które bliskością wymagań kuszą mnie by wziąć w nich udział...
I tak o to pojawiło się wyzwania w TDZ -zliftowanie kartki Karasiowej. Doskonale znam Jej prace, podziwiam, przyznam się z dumą, że dwie nawet mam w domu! :) Postanowiłam więc w tym wyzwaniu wziąć udział. Jej kartki są absolutnie wyjątkowe rozpoznawalne więc tym milej dodać własną nutkę do Jej stylu.

Kolejnym wyzwaniem które bardzo mi się spodobało (przez miłość do tej marki) było wyzwanie w Lemon Craft tutaj wymogi były dwa, po pierwsze ma być niebiesko po drugie ma być z Lemonkowych papierków... Nic trudnego.

I tak o to powstała kartka, która jest liftem kartki Karasiowej wykonana z papierów od LemonCraft -kolekcja Lullabu akrusz 6 jedna i druga jego strona, napis z kolekcji DayDream.

Do tego tekturka z Laserowe Love kupiona w Skarbnicy Pomysłów
oraz kwiatki, pomponiki, koronki  i wycinanka z wykrojnika CraftPassion




Kartką zgłaszam na dwa wyzwania:

http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2018/06/lift-pracy-karasiowej.html









oraz do LemonCraft
 http://blog.lemoncraft.pl/2018/05/very-inspirational-post-vip-3.html








Pozdrawionka,
MarSi

4 komentarze:

  1. Przepiękna i dziękuję za wszystkie miłe słowa <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Марта, не надо бояться участвовать в заданиях)) У вас получилась красивая,своя открытка. А творчество Анны дало вам новое вдохновение. Открытка у вас получилась нежная и красивая. Спасибо от ТДЗ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, dziękuję bardzo za zabawę z TDZ

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny lift. Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.