czwartek, 21 czerwca 2018

Kartka ślubna w pudełku

Cześć,

przedstawiam Wam kartkę na ślub w pudełku jaką miałam okazję niedawno wykonać.
Kartka jest troszkę większego formatu niż na ogół wykonuję, gdy jest to format A5 (czyli taki szkolny zeszyt).

Komplet jest bardzo ukwiecony. W centralnym punkcie jest tekturka pary w serduszku,
-mam tę tekturkę od dawna, podoba mi się ona niezwykle a wciąż mi nie pasowała... No i teraz wiem dla czego... Potrzebowała po prostu większego formatu! :)


Komplet wykonałam z:
-papiery Scrap And Me kolekcja Sentimentals
(napis i elementy wycięte pochodzą z okładki z tego zestawu)
-tekturka od I-kropka -pomalowana embossingiem na biało
-wykrojniki spiellbinders 
-perełki Nuvo








Cena za ten komplet 50 zł 

Pozdrawiam Was,
MarSi

1 komentarz:

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.