niedziela, 17 czerwca 2018

Ślubny box w różach

Cześć!

Wykonałam exploding box z okazji ślubu. Jest cudny, w moim stylu na craftowej bazie, bez różowego koloru ... 

Zamawiająca nie chciała "kościelnych" akcentów, postawiłam więc na trochę luzu i na środku boxa "postawiłam" sztalugi z napisem "Mąż i Żona". Całość ubrałam w róże, te na papierze i te 3D. Napis tekturkę na dolnym skrzydełku pomalowałam embossingiem.

Pudełko wykonałam z:
-baza oraz kopertka Rzeczy z papieru
-papiery LemonCraft kolekcja Dom róż 
wykorzystałam 9 arkuszy z małego bloczka (5 na ścianki, 3 na serwetki oraz 1 na listeczki) oraz 1 z dużego basicowego na oklejenie boxa z zewnątrz
-tekturki te "płaskie" to Fabryka Weny  
-digi stemple od SmallWingelsShop
-serwetki, wszystkie trzy, oraz listeczki zrobione wykrojnikami CraftPassionPl
-do tego perełki w płynie Nuvo









Cena boxa 65 zł 
Moje prace dostępne w moim sklepie internetowym: https://wariacjemartyski.pl/

Box zgłaszam na wyzwanie do Sklepiku Gosiu
https://sklepikgosi.blogspot.com/2018/06/wyzwanie-21-exploding-boxy.html

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

4 komentarze:

  1. śliczny box, dziękujemy za udział w wyzwaniu. DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardo ładne pudełeczko.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca :) Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu Sklepiku Gosi :) DT Potworkowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny box ;) dziękuję za udział w wyzwaniu- DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.