niedziela, 12 lipca 2020

647. Blooming Magnolia w 4 odsłonach

Witajcie.

Papiery Scrapandme tak się u mnie mają, że tną się same i tną się od razu. W bardzo niespodziewanych okolicznościach już w weekend dostałam w swe łapki nową kolekcję Blooming Magnolia. I tak o to powstały 4 proste ale jakże urocze karteczki. Napisy pochodzą z kolekcji.

Skłamałabym jeśli napisałabym, że we wszystkich 4 użyłam maski (bo tylko w 3), ale nie skłamię jeśli powiem, że w każdej pojawił się Distress Oxide.

Wszystkie te kartki dostępne są w moim sklepie:









Cena za 1  szt. 20 zł

Pozdrowionka,
MarSi

6 komentarzy:

  1. Cudne prace z cudnych papierów, ja właśnie czekam na przesyłkę i już nie mogę się ich doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie fantastyczne! Maski wyglądają super, bardzo mi się to podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki. Bardzo radosne i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne papiery! I piękne prace - bo nie może być inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kartki! Przyznam, że miałabym problem z wyborem tej jedynej, bo wszystkie uroczo wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie cztery wspaniale się prezentują . Super robota !

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.