sobota, 18 lipca 2020

648. Ślubne róże

Witajcie,

dziś znowu kartka z papierów od Kasi Madej   z  Ni mniej, ni więcej. Tym razem skorzystałam z 3 Jej kolekcji digi papierów Ivory wedding collection -piękne róże i delikatne kolory (ale chyba szczególnie piękne róże) zdobyły szybciutko moje serce. No i jak nazwa kolekcji wskazuje wykonałam kartkę na ślub.
Zrobiła ją na bazie i całość zamknęłam w pudełeczku od Rzeczy z papieru .

Oczywiście biały banerek na pudełku czeka na imiona Państwa Młodych.

Kartka cze na nowego właściciela w moim sklepie:
https://wariacjemartyski.pl/pl/c/Na-slub/19

Na kartce wykorzystałam arkusz nr 8 jest on na przedniej i tylnej stronie kartki -obcięte paski (wydrukowałam sobie arkusze pod kwadratową bazę, a w ostateczności zrobiłam prostokąt) przykleiłam na środku zakrywając koronką i zdobiąc dziurkaczem brzegowym jego krawędź. Na pudełku wykorzystałam arkusz nr 11 Wykorzystałam również kwadratową ramkę, a całość uzupełniłam elementem wyciętych z kolekcji.

Tekturkę z Filigranek poembosowałam 3krotnie na biało uzyskując fajne "wypukły" efekt.

Drogie Scraperki,
a Wy korzystacie z digi papierów? Lubicie?







A tak wygląda cały zestaw:

Pozdrawiam Was,
MarSi

4 komentarze:

  1. Piękna brzoskwinia kartka, ma ciekawy układ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Bardzo lubię podrasowane tekturki. :)
    Lubię digi papiery, bardzo! Tylko boję się, że to szybko wyczerpie toner, a nowy nawet nie wiem, ile będzie kosztował. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, delikatne papiery - idealne do ślubnej pracy.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.