niedziela, 19 lipca 2020

649. Ślubna DLka

Witajcie,

praca z papierami AB Studio to za każdym razem dla mnie większa przyjemność niż z jakimikolwiek innymi... To taki trochę produkt luksusowy...  Do Pewexu nie chadzałam... Ale to chyba coś w ten deseń, hihi.

Dziś chciałam Wam pokazać, drugą, wykonaną z papierów AB, kartkę na ślub.
Tym razem wykonałam ją z kolekcji Shabby Love Symphony, całość uzupełniłam czarną bazą i czarnym pudełkiem.

Tekturki są z Fabryki Weny, a kwiatuszki dostałam od Basi.








Koszt kartki 60 zł

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

5 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka! Zwłaszcza te kwiaty - obłędne są! Czarna baza zawsze dodaje takiego dobrego sznytu, lubię je najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet. Czarna baza podkreśla kolorystykę papierów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tu :) Kartka jest szalenie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.