czwartek, 30 lipca 2020

654. Box na pamiątkę komunijną

Witajcie,

pozostając w temacie komunijnym, w lipcu -taka korono-wirusowa nowość dziś chciałam pokazać Wam exploding box, jaki miałam okazję w tym roku wykonać.

Do jego wykonania skorzystałam z najnowszym wykrojników od Craft Passion -urocze rameczki idealnie mi się tu wpasowały.

Natomiast na środku, umieściłam cudowną figurkę od Martusi z Elfface -figurki tworzone z pasją,
te dzieciaczki są urocze, kolorki włosów fajnie personalizują pracę co Klienci lubią...
Te figurki są wspaniale urocze, delikatne i ani trochę nie kiczowate. :)

Całość uzupełniłam kwiatuszkami oraz listeczkami.

Box wykonałam z papierów od ScrapAndMe kolekcja Celebrations Rouge.

Tekturki poembosowane na biało z Fabryki Weny.

Kopertka na pieniężny podarunek od Rzeczy z papieru.


Kilka pamiątek czeka na Was, Drodzy moi Klienci, w moim sklepie internetowym:
-natomiast dowolną można zamówić.






Pozdrowionka,
MarSi

8 komentarzy:

  1. Bardzo delikatny i dziewczęcy box. A przy tym elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny boks, fajnie te koronki wyglądają, dużo dają. :)
    Figurki cudne! Sama czasami myślę, czy by nie zacząć robić takich z masy solnej, ale ja chyba właśnie nie umiem tak zrobić, żeby nie były kiczowate. Komunia sama w sobie jest kiczowata, trudno zrobić figurkę na nią, która taka nie będzie. Kartkę jednak znacznie prościej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo efektowny box i faktycznie jakoś tak dziwnie się ogląda aktualne prace na komunię w środku lata

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny box! Delikatny, pastelowy i ślicznie dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, delikatne pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie tu w boxie ;) Brzeg koronkowy wspaniale się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że boxy na czasie są kolejny piękny box

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.