piątek, 31 lipca 2020

655. Box na pamiątkę komunijną dla chłopca

Hejka,

wczoraj był box na pamiątkę Pierwszej Komunii Świętej dla dziewczynki, więc dziś dla chłopca.
Również z cudnymi rameczkami od CraftPassion, od nich również wszystkie roślinki.

Ten box ponownie jest z figurką, chłopca, od Elfface -figurki tworzone z pasją.

Box dosyć kolorowy w intensywnych kolorach niebieskiego, turkusu i żółtego.

Wykonałam go z papierów od UHK Gallery.  Digi stemple (wszystkie 3) od I Love Digi
Tekturka na zewnątrz od Fabryki weny, a w środku od Laserowe Love.










Pozdrowionka,
Martyna Siekirka

7 komentarzy:

  1. Piekny box. Bardzo elegancki i z klimatem. Fajna figurka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla chłopca też piękny i chyba nawet bardziej mi się podoba! Super kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają kolory i ten napis na wierzchu - jeszcze takiego pomysłu nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się kolory, które ze sobą zestawiłaś - ładnie się komponują. Śliczny box :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I chłopięcy również fajnie Ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.