wtorek, 2 kwietnia 2019

493. Box na ślub z uroczą parą -figurki z zimnej porcelany

Dzieńdoberek,
jak Wam mija wtorek? Jutro już środa -to ponoć mały piątek... :) -ot takie pocieszenia...


Chcę Wam pokazać exploding box na ślub. W centrum pudełka umieściłam figurki pary ślubnej -uwielbiam te figurki. Jak dla mnie są urocze, chętnie wykonuję z nimi boxy na ślub, komunię czy chrzest. Inne prace z nimi możecie zobaczyć tutti :)

Po pamiątki na ślub zapraszam do mojego sklepu:
lub do kontaktu.
 Gdybyście chcieli ten konkretny box, czy dowolną inną pracę, z tych gotowych, mogę ją spersonalizować.


Box wykonałam z:
-baza oraz kopertka Rzeczy z papieru
-papiery ScrapAndMe -kolekcja Blossom Blue
-figurka pary młodej Elfface-figurki tworzone z pasją
-tekturki Fabryka Weny
-cytat na górze -stempel -Agateria
-digi stempel Stemplove


 

 




Cena boxa 80 zł

Cieplutko pozdrawiam,
MarSi

19 komentarzy:

  1. Świetny boks, ta porcelanowa para jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Taaak, uwielbiam te porcelanowe dodatki, nie są takie kiczowate jak te ze zwykłych sklepów, są jedyne w swoim rodzaju, sporo prac z nimi zrobiłam na wszelkie okazje...

      Usuń
  2. Cudowny box a ta para świetna :) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, taak bardzo lubię te figurki... Najlepsze, że Marta robi je na zamówienie, kiedyś mi nawet zrobiła z meksykańskim kapeluszem, bo akurat była taka potrzeba...

      Usuń
  3. Ta para jest świetna. Idealnie uzupełnia pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny box. No i figurka elfface 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny box :) I popieram przedmówczynie - figurka jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna para, super wygląda w boxie :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.