wtorek, 23 kwietnia 2019

503. Zaproszenia na chrzest

Witajcie Drodzy Państwo,

tak jak wczoraj obiecałam, będzie z powrotem regularność postów...  I o to przybywam z kolejnym zrealizowanym projektem, ponownie z zaproszeniami. Wczoraj były komunijne dziś są na chrzest.



Długo, długo miałam problem z zaproszeniami ze zdjęciem, ostatnio chyba coraz lepiej sobie radzę... Udaje mi się również wkomponować jakiś sakralny element do tej kompozycji ze zdjęciem...

Zaproszenia wykonałam z:
-mam je na sprzedaż (większość formatów 13 zł za 50 szt.) 
-papiery Scrap And Me




Cena 8 zł /1 szt.

Pozdrowionka,
Martyna Siekirka

16 komentarzy:

  1. Słodziutkie dzięki zdjęciu uroczego bobasa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zaproszenia :) Fajnie, że jest na nich zdjęcie bo dzięki temu mogą służyć jako ramka:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo eleganckie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.