poniedziałek, 1 kwietnia 2019

492. W bieli na komunię

Witajcie,

dziś prezentuję kolejną, w tym roku, Pamiątkę Pierwszej Komunii Świętej, były już bowiem dwa boxy oraz dwie kartki. Dziś coś bardzo delikatnego, cała w bieli, ażurowa.

Czy w Waszej Rodzinie, a może wśród znajomych macie jakiś 9latków?  Może potrzebujecie czegoś do wypisania życzeń, a może do podarowania pieniędzy? Zapraszam do siebie.

Wszystkie pamiątki na Pierwszą Komunię Świętą znajdziecie w moim sklepie:
https://wariacjemartyski.pl/pl/searchquery/komun/1/phot/5?url=komun
lub zapraszam do KONTAKTU  wykonam  coś specjalnie dla Ciebie.


Kartkę wykonałam z:
-tekturka Fabryka Weny
-hostię z serwetką zaprojektowała Joanna 
jest on dostępny w Scrap Pasji pod marką i love craft





Pozdrawiam Ws serdecznie,
MarSi

18 komentarzy:

  1. Pięknie :) ja się zawsze boję monochromatycznych prac, szczególnie samej bieli ;) boję się, że wszystko się zgubi, u Ciebie wyszło elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również stosunkowo rzadko robię w jednym kolorze... Biel chyba najcięższa, bo nie można używać odcieni... -wtedy wygląda to paskudnie. Natomiast w innych kolorach można sobie pomagać różnymi barwami tego samego koloru... -tak myślę.
      A biel lubię... Bardzo mi się podobają takie prace... Ostatnio chodzi mi box cały w bieli, ale brak odwagi... :)

      Usuń
    2. p.s. A weź sfotografuj taką całą w bieli -masakra!!! Całe szczęście, że akurat słońce zechciało współpracować :)

      Usuń
  2. Piękna, elegancka i bardzo wysmakowana :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.