środa, 3 kwietnia 2019

494. Różowo szary kalendarz na 2019

Witajcie,
znowu przeglądają czeluści dyskowe znalazłam pracę, której dotychczas Wam nie pokazywałam, jak to się dzieję, że ile razy tak przeglądam i już myślę, że wszystko Wam pokazałam i że teraz już będą tylko bieżące prace to okazuje się że jednak coś jeszcze się schowało...

Dziś chciałam Wam pokazać kalendarz jaki zamówiła u mnie Stała Klientka (pozdrawiam Pani Paulino)
preferowana kolorystyka to była biel czary róż i czerń, udało mi się go zrobić dokładnie w tych kolorach.

Wykonałam go z:
-baza kalendarza Fabryka Weny
-grafika listu w butelce Mintay by Karola
-papiery Carta Bella kolekcja (jak sądzę) Paris girl








Cena 55 zł

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

14 komentarzy:

  1. Piękny kalendarz! Jaki dopracowany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow fajny :) super, że udało CI się kolorystycznie to rozpracować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, papiery są świetniaste i fajnie się razem skomponowały...

      Usuń
  3. Jak to mówią: lepiej późno niż wcale.
    Świetnie ozdobiony kalendarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak, tak, też wychodzę właśnie z tego założenia...

      Usuń
  4. Kolorowo i bardzo pozytywnie:) Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kalendarz, szalenie podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kalendarz! kolory obłedne

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.