środa, 4 września 2019

524. Jednorożcowy notes

Witajcie,

dziś przedstawiam słodziutki notesik dla małej dziewczynki.



Niektóre projekty są szczególne. Są szczególne z różnych przyczyn... Ten również jest szczególny. Raz, że po prostu wyszedł mi przesłodki uroczy notesik dla mniejszej lub większej dziewczynki... Ale dwa... Papiery, z których go wykonałam zaprojektowała, wydrukowała i w całości ogarnęła moja koleżanka, którą bardzo bardzo lubię... To było cudowne widzieć jak spełniła swoje marzenie. Papiery są od Agnieszka Adamiuk znanej jako Lady Scraper - Agnieszka Adamiuk

 
A notes do kupienia. Czeka na Was w moim sklepie:
https://wariacjemartyski.pl/pl/c/NOTESY/52


Notesik możecie obejrzeć na filmie:



lub na zdjęciach:






Cena 45 zł

Pozdrowionka,
MarSi

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba.Dla mlodej damy idealny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały notes ,pięknie wykonany i ozdobiony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednorożce to jest na pewno to, co spodoba się dziewczynce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę słodki notes, pełen dziewczęcego uroku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mały słodki jednorożec jest idealny dla małej marzycielki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki uroczy. :) Idealny na pamiętnik dla młodej damy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny notesik, widziałam te papierki i zachwycałam się tymi jednorożcami... i choć to nie moja bajka to świetnie się prezentują na pracy w Twoim wykonaniu :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super okładki, bardzo lubię takie praktyczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomimo, że jednorożce to nie jest to co kocham najbardziej to notes wyszedł Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny z tymi grafikami i taki praktyczny... :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.