niedziela, 22 września 2019

530. Opakowanie na czekoladki na Dzień Nauczyciela

Witajcie,

kocham moje rękodzieło, ale tak najczęściej wychodzi, że za wszystko biorę się za późno. W tym roku, już za wczasu zaczęłam przygotowywać pamiątki na Dzień Nauczyciela -ach dumna z siebie jestem. Już parę dni temu prezentowałam Wam opakowania na czekoladę dziś natomiast przygotowałam opakowania również na czekoladki, ale troszkę większe: doskonałe na bombonierkę Merci.

Do ich wykonania użyłam cudnych tekturek przedstawiających wesołe dzieciaki, oraz w punkt cytatów.

Wszelkie pamiątki na Dzień Nauczyciela znajdziecie w moim sklepie:

-możesz kupić gotowe produkty lub zapraszam do składania zamówień
 

Opakowania na Merci wykonałam z:
-papiery Action oraz Mintay by Karola kolekcja Lovely Day










Cena za 1 sztukę 28 zł


Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi






 

12 komentarzy:

  1. Bardzo pozytywny przekaz. Myślę, że obdarowani nauzyciele będą zachwyceni

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na upominek. Podobają mi się kompozycje i tekturki, zwłaszcza te z dziewczynkami. Super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowania cudowne, z piękną myślą :) A robienie na ostatnia chwile, to jest to, co sama mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladki w takim opakowaniu jeszcze bardziej smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne 💕 kolory, pięknie dobrane tekturki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne opakowania na czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny projekt, i jaki smakowity.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ozdobione pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, pozytywne i słodkie <3 Podoba mi się to co uczyniłaś z tekturkami <3 dzięki ciemnej spodniej warstwie napis pięknie, trójwymiarowo się prezentuje - WOW!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne, urocze czekoladowniki. Świetnie wyglądają te podwójne napisy :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.