wtorek, 24 września 2019

531. Dla odchodzącej na emeryturę

Witajcie.

Często wykonując kartkę na zamówienie pytam o zainteresowania osoby dla której ta praca ma być...
Tak było i tym razem. Nie zawsze uzyskuję jakąkolwiek odpowiedź, tym razem usłyszałam opowieść...
Bo Pani X to zawsze opowiadania jak jest w swoim domku w górach i przychodzą do niej zwierzęta: sarenki czy zające i Ona je karmi i się cieszy gdy się u niej pojawiają. Do tego ma psa i kocha ciepłe kraje...

Tak o to powstała kartka z okazji przejścia na emeryturę.

Wykonałam ją z:
-papiery Mintay by Karolakolekcje: Cozy Evening, Paradise, Wilderness
-tekturki Filigranki










Cena 50 zł

Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

10 komentarzy:

  1. Dużo się dzieje:) obdarowana Pani na pewno będzie zachwycona, bo zawarlas tu wszystko co kocha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie powiązałaś ze sobą te wszystkie elementy :) Jestem pewna, że kartka się podobała! Mnie się podoba bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kompozycja choć muszę przyznać, że wycinania trochę było ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wszystko ze sobą połączyłaś. Świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka rewelacyjna praca, świetnie wszystko połączone :) Bardzo mi się podoba, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, takie spersonalizowane prezenty są niesamowitym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, ten piesek fajnie się prezentuje zapowiadając nadchodzącą melancholię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka kartka zapowiada barwną emeryturę :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.