wtorek, 10 września 2019

527. Kobiece kartki z kolekcji ZojU Design

Witajcie,
uwielbiam robić kartki "bez okazji" i "do szuflady" dziś 3 takie właśnie. Do ich powstania zainspirowała mnie niezwykle dziecięca kolekcja papierów od Scraperki Lady Scraper z Jej nowej marki ZoJu Design,  z której stworzyłam kartki zupełnie nie dziecięce, a bardzo kobiece. Od razu jak zobaczyłam arkusz z napisami, wiedziałam, że będą musiały zagościć na moich kartkach.

Niebawem pokażę Wam też album jaki wykonałam z tych papierów, muszę go tylko obfotografować.

I coś czuję, że to nie koniec prac z tej kolekcji, wciąż czuję niedosyt.

Wszystkie te kartki czekają na Was w moim sklepie internetowym:










Każda z kartek kosztuje 22 zł

Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

18 komentarzy:

  1. Świetne kartki, bardzo podoba mi się dodatek granatu w tych kompozycjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Pochwała dla mnie (za ich użycie) i dla Autorki papierów: Agnieszki Adamiuk (za akurat takie ich stworzenie) :)

      Usuń
  2. ale optymistyczne! aż sie humor poprawia

    Pozdrawiam ciepło i serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och! Jak się cieszę, że tak je dobierasz, że właśnie to napisałaś. Dziękuję za miłe słowa <3

      Usuń
  3. Widzę, że szalejesz z tą kolekcja :D świetne prace!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękne kartki wykonałaś, każda wyjątkowa i wspaniała :) Zachwycasz :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kolorystyka, szczególnie tej pierwszej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna, zwłaszcza ta ostatnia. Te do szuflady na ogół najlepiej wychodzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja, wykorzystałaś kapitalnioe tę kobiecą stronę tych papierów, ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kartki :) Bardzo ciekawa kolekcja papierów. A czy napisy były w zestawie z arkuszami czy to może jakieś stemple?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisy były jako zestaw. Można kupić duża kolekcję lub mala kolekcje. Zestaw napisów . Oraz zestaw kartka mniejszych i większych. Z tego co pamiętam to w zielonych kotach i w fabryce weny można kupić papiery no i na fanpage zoju design

      Usuń
  9. Fajne , czasem i takie do szuflady są potrzebne . U mnie często mam zapytania czy mam może jakieś gotowe od ręki ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kolory, szczególnie czerń uroczo zagrała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne karteczki :) czarny nie jest moim kolorem, ale u Ciebie świetnie podkreśla brokatowe dodatki i eksponuje kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki bez okazji i na każdą okazję zawsze sie przydają.
    Przepiękne kartki stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.