sobota, 7 września 2019

525. Ślubny exploding box

Hello,
na dworze szaro buro i ponuro, przynajmniej w Lubinie, więc dziś przychodzę do Was z czymś bardzo kolorowym i pozytywnym.

Już jakiś czas temu miałam okazję wykonać box na ślub, jako że mało mnie tu to mam mnóstwo zaległych prac do pokazania no i na pewno powolutku będę je prezentować... Większość tych prac jest już niedostępna, w przeciwnym razem z pewnością umieszczę link do mojego sklepu, w którym można kupić moje produkty.

A dzisiaj box na ślub.



Wykonałam go z:
-baza i kopertka Rzeczy z papieru
-papiery ScrapAndMe kolekcja Pink Blossom
-tekturki (i płaskie i 3D) Anemone 
-kwiatuszki maluszki Scrapelka -och Eluniu, kocham te Twoje maleństwa :*




 


 

Cena 60 zł 

Pozdrowionka,
MarSi

16 komentarzy:

  1. U nas też dziś szaro i ponuro ...i chyba zanosi się że będzie taki cały dzień...
    Box ślubny przepięknie Ci wyszedł, cudownie ozdobiony jest :)
    Pozdrawiam i życzę słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pesymistycznego punktu widzenia (i może trochę realne...) cały dzień tydzień i kilka miesięcy...
      Ale, ja wcale, wbrew pozorom, nie jestem pesymistką :)

      Usuń
  2. W centralnej Polsce też pochmurno i deszczowo ;)
    Piękny box :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A u nas dzisiaj wyjrzało na trochę słońce... Śliczne pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ukwiecone, romantyczne i bardzo pozytywne w odbiorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak. Idą szaro-bure, deszczowe jesienne dni, dlatego trzeba łapać słońce i kolory na zapas. Poszdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie słonko, ale takie zdradliwe... Jak w zimie. Słonko jest a jednak zimno :D
    Piękny box!

    OdpowiedzUsuń
  7. Radaośnie piękny i elegancki box.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super i świetne kolory jak na ślubny box. Piękny projekt wykonałaś Martyno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny! Jestem fanką wszelkich exploding boxów i Twój przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten projekt zdecydowanie przypadł mi do gustu:) Piękne papiery i piękny box :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.