piątek, 6 marca 2020

601. Czy zostaniecie Chrzestnymi?

Witajcie,

już kilka razy wykonywałam exploding box, który w centrum ma pudełeczko z puzzlami.
Układając je pojawia nam się napis "Ciociu /Wujku czy zostaniesz moją Matką/Ojcem Chrzestną?"


Chrzest Święty to pierwsza ważna uroczystość dziecka.
Dziś mam przyjemność przedstawić Wam mój sposób na poproszenie o pełnienie tej ważnej funkcji.


Te najważniejsze pytania:
Ciociu, czy zostaniesz moją Mamą Chrzestną?
Wujku, czy zostaniesz moim Ojcem Chrzestnym?
umieściłam na puzzlach, które schowałam w pudełeczku
do samodzielnego poukładania.

Jak Wam się podoba taka forma zadania tego pytania?
Na pudełeczku jest tylko takie zaczepne... mam pewne pytanie . Natomiast w środku na puzzlach te dwa pytania.
Chętnie i dla Ciebie wykonam podobne pudełeczka, może właśnie poszukujesz Matki Chrzestnej i Ojca Chrzestnego?  Może właśnie chcesz o to kogoś spytać? Zapraszam do kontaktu. 



Boxy wykonałam z:
-baza boxa Rzeczy z papieru -cudnie kremowa
-papiery CraftandYouDesig kolekcja Baby World
-tekturki: i 3d, i tecza, i serduszkowa ramka Fabryka Weny
-stempel po lewej Agateria
-digi stemple (oba) I Love Digi









Cena 50 zł / 1 szt.

Pozdrowionka,
MarSi

15 komentarzy:

  1. Pomysł z puzzlami uważam za doskonały :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, podpatrując inne prace z takiej tematyki szukałam fajnej formy do scrapa, i tak jakoś wyszło...

      Usuń
  2. Wspaniałe i pomysłowe...świetnie się prezentują :) Puzzle fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne boxy, A pomysł z puzzlami - rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, pomysłowe boxy, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł z puzzlami jest fantastyczny! Nigdy wcześniej takiego nie widziałam, chociaż kupiłam kiedyś puste puzzle z zamiarem odbicia na nich jakiegoś stempla do poukładania. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne boxy, ale pomysł z puzzlami fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny pomysł i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł z puzzlami i ładne wykonanie - świetne pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodkie bobaski! I bardzo podoba mi się pomysł z puzzlami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetny pomysł z wdrożeniem puzzli z tekstem :) Piękne boxy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tymi puzlami, super to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny projekt. Piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.