niedziela, 15 marca 2020

605. Kartka urodzinowa z Harmony od Mintay by Karola

Moi drodzy,
dziś zasypię Was słowami i zdjęciami... Bo nie umiem nie opowiedzieć i nie umiem wybrać 2-3 zdjęć...

Ale na początek zagadka. Ile tekturek widzisz na tej kartce?! :)


 
Od czego by tu zacząć...
Zadzwonił do mnie w środę gdy byłam w pracy "obcy nr" kobiecy głos przedstawił się i stwierdził, że pewnie nic mi to nie mówi... No nie mówiło... Po czym Pani podała następne imię i nazwisko. No tak! To zdecydowanie już mi coś mówiło.
To drugie imię i nazwisko należało do mojej Stałej Klientki, przemiłej Pani Moniki.

Głos w słuchawce stwierdził, że dostał od Pani Moniki album (nie)ślubny, który ja wykonałam.
Już się uśmiechałam... Stwierdził też, że Pani Monika właśnie dziś ma urodziny, ale, że w sobotę się z Nią spotkają i czy jest szansa by dostali ode mnie kartkę do piątku (mamy środę po południe...) Długo myśleć nie musiałam, zrobić kartkę dla Pani Moniki?! no nie było innej opcji...
Wróciłam do domu, siadłam do biurku i co by tu?!.... hmmmmm....

Oł jeee!!!! Kolekcja Harmony od Mintay by Karola.

Założyłam sobie na uszy słuchawki, w których pięknie mi śpiewała Antonia Krzysztoń, mojemu Lubemu oświadczyłam, że "mnie nie ma"... Iiii... zrobiło się samo...

Co myślicie?! Jak się zrobiło?!


-Jak już wspomniałam papiery to Mintay by Karola, kolekcja Harmony.
-Wszystkie tekturki
niektóre poembosowane 3 tuszami są z Fabryki Weny.
-Kwiaty kupiłam z Kreatywnej pracowni,
-a pudełko oczywiście z Rzeczy z papieru .

















Cena... To zupełnie nie ma znaczenia :)
Przyjemność z tworzenia?! Milion jednostek. : -)

Pozdrawiam Was kolorowo!
Martyśka

13 komentarzy:

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.