poniedziałek, 23 marca 2020

607. Czy zostaniecie moimi Rodzicami Chrzestnymi?

Witajcie,

to już któryś z kolei zestaw gdzie Młodzi Rodzice szukają /pytają o zostanie Chrzestnymi dla swojego dzieciątka...

Bardzo mi miło, że mam takie zamówienie, bo czuję, że to taki mój autorski projekt, w takiej formie.
Za każdym razem są troszkę inne, ale też za każdym razem są pewne niezmienne...

Boxy wykonałam z:
-baza, oczywiście, najlepsze pod słońcem Rzeczy z papieru
-papiery ScrapAdnMe kolekcja Joyful Kids
-tekturki puzzli Fabryka Weny
-serwetki CraftPassion
-digi stemple na pudelku I Love Digi
-digi stemple na bocznych skrzydełkach bydigitalpaper

 






 


Pozdrowionka,
MarSi

12 komentarzy:

  1. Niezmiennie podoba mi się pomysł z puzzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny box:) A pomysł z puzzlami to strzał w 10:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też niezmiennie zachwycają te puzzelki. :) Dają sporo możliwości, można na nich zrobić zdjęcie albo ten wierszyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne boxy, bardzo pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzie piękne boxiki, będę pięknymi pamiątkami dla chrzestnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te Twoje pudełeczka - zapytajki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Są urocze :) Pomysł z puzzlami jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne boxy i świetny pomysł z puzzlami - jestem nim niezmiennie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te boxy.
    I świetny pomysł na zadanie przez dziecko tego pierwszego ważnego pytania.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.