środa, 25 marca 2020

608. Komunijnie ze ScrapAndMe

To dziś trochę o tym jak pracuję...

Aktualnie mam pewnie z 50 prac do pokazania, zaległych, jeszcze z zeszłego roku, niektóre z pierwszej połowy 2019... Ostatnio jak coś wrzucam to na zmianę zaległości z teraźniejszymi, chociaż ostatnie posty to częściej aktualne, a te starocie gdzieś tam sobie wiszą i czekają...
Od początku roku obiecałam sobie i Wam że będę prowadziła regularniej blog... (obiecuję to sobie zawsze na początku roku, chociaż źle nie jest, mogłoby być lepiej...) I póki co mamy marzec i w miarę mi to idzie...

Niektóre prace mam obrobione kolorystycznie niektóre nie...
Te obrobione czasem wrzucam w post (same zdjęcia), czasem mam 20 roboczych z samymi zdjeciami... Czasami są jako robocze a czasami ustawiam datę zakładając, że dopiszę do nich text...
Dziś mi nie wyszło... Post poszedł o 9 (jak większość moich postów) a piszę to 25.03.2020 o 22:08
ale że są już 2 komentarze, to już nie będę go cofała... :)
Ale pocieszam się, że i u innych takie "wpadki" widziałam... Ostatnio był np post z samym tytułem notki... Także! Nie jest źle...

No dobra, a przechodząc do pracy

Ponadrabiamy zeszłoroczne komunijne zaległości... Mam chyba z 5 takich postów przygotowanych wreszcie się za nie wezmę... 

Wiecie... Skoro już tak troche od kuchni...
Chcecie zobaczyć jak segreguję zdjęcia? Mam swoją metodę, która mi się sprawdza, może ktoś ma z tym problem? Wolicie film czy zdjęcia?

W tym roku jakieś prace komunijne już robiłam,
czekają na Was w moim sklepie:

chociaż zdając sobie sprawę z obecnych zawirowań na sprzedaż jakąś ogromną się nie nastawiam....

Z tej kartki pamiętam byłam bardzo zadowolona, i dalej mi się podoba, fajnie połączony bez /brąz z błękitem...

Papiery to ScrapAdnMe




Cena?! No tego to już nie pamiętam, pewnie coś koło 25-30 zł

Pozdrowionka,
MarSi

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. zajrzałam jeszcze raz :) oj, mnie też zdarza się namieszać w postach ;)

      Usuń
  2. Ja ostatnio też na biurku mam same komunijne projekty

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kompozycja. Świetna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta forma i kolory!
    Chcę zobaczyć, jak segregujesz zdjęcia! Mam z tym zawsze problem. Tzn. z segregowaniem nie, ale potem z wyszukiwaniem konkretnego zdjęcia już tak, bo nie nazywam zdjęć. :/
    Za to nie mam problemu z zaplanowanymi notkami. :) Zaplanowane mam tylko te gotowe, kompletne. Reszta jest w szkicach roboczych. I to mi się sprawdza. Natomiast nawala często sam blogspot, nie puszcza zaplanowanej notki nagminnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dagmaro, jeśli ktoś jeszcze będzie zainteresowany zrobię post, jeśli nie to pokażę Tobie :) Czas pokaże, będę mieć to na uwadze.

      Usuń
  5. Piękna komunijna praca , będzie cudowna pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zdjęcia segreguję, jestem ciekawa czy robisz tak jak ja, czy masz inną metodę ;) Myślę, że to mógłby być ciekawy post :) Kartka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna kartka, ładnie wszystko wygląda.
    Ta wpadka z tytułem to mogła być u mnie :P
    A segregację zdjęć - chętnie podpatrzę, wiedza zawsze w cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca:) A ja czasami zapomnę wkleić zdjęć i mam posta tylko z napisem "witam"🤣

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.