wtorek, 31 marca 2020

613. Wiosenna Wielkanoc

Witajcie,
przez najbliższych kilka dni zaprezentuję Wam moje kartki Wielkanocne.

Wszystkie, już teraz, czekają na Was w moim sklepie internetowym:
Ponadto wciąż je tworzę, 
więc jeśli Ci ich mało albo szukasz jeszcze czegoś inne zapraszam do kontaktu.

Druga seria kartek, podobnie jak pierwsza (pierwszą zobaczycie tutaj: http://wariacjemartyski.blogspot.com/2020/03/600-kartki-wielkanocne.html )
jest bardzo wesoła, wiosenna i pełna kwiatów.

Kartki wykonałam z:
-baza moja, do kupienia (50 szt. 13 zł)  https://wariacjemartyski.pl/pl/c/BAZY/75
-papiery Mintay by Karola kolekcja Beauty in bloom
-tekturki Anemone







 


Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

13 komentarzy:

  1. ojoj, jak pięknie i wiosennie! a u mnie za oknem tyle śniegu, że szok! przez całą zimę tyle nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Lubinie, gdzieniegdzie też biało, ale raczej tylko w nocy i tylko na autach. Tym mocniej potrzeba nam takich ciepłych kolorowych kartek!
      Dziękuję, miło mi, że się podobają.

      Usuń
  2. Jak pięknie w tych papierach wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszalałaś😍 wszystkie są cudowne:) A zdjęcia wyszły przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki ja jakoś w tym roku nie zrobiłam jeszcze żadnej wielkanocnej ale mam zamiar chociaż jedną zrobić...

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.