niedziela, 9 sierpnia 2020

662. Album dla przedszkolaka

 Cześć!

 Jakiś czas temu pokazywałam Wam album dla Przedszkolaczki

-możecie go zobaczyć tu: http://wariacjemartyski.blogspot.com/2020/04/624-album-dla-przedszkolaczki.html

 tym razem wykonałam bliźniaczy, z niemalże identycznym układem stron, dla chłopca. 

Album na zdjęcia wykonany dla chłopca w wieku przedszkolnym. Wskazują na to grafiki chłopców, misiów, samolotów, pociągów.  

Album przeznaczony jest na minimum 62 zdjęć. Dodatkowo niektóre strony są puste -liczę, że można tam wkleić zdjęcie większe, ale można też wkleić dwa zdjęcia mniejszego formatu -wtedy miejsc na zdjęcia będzie jeszcze więcej.  

Album jest do kupienia, czeka na Was w moim sklepie:

Album wykonałam z:
-papiery LemonCraft kolekcja Boy Little World
-tekturki Twoja Tekturka
-stemple z formatem zdjęć Little corner design

Cena 350 zł

6 komentarzy:

  1. Dla mnie albumy to wciąż wyzwanie.. nie wiem dlaczego ale Twój dla przedszkolaka jest piękny, te dodatki tak trafione, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodki! Te dodatki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny albumik, pełen interesujących szczegółów i bardzo dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity klimat! Pełen wdzięku i słodkości albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodki! Wyjątkowo cudnie te papiery wyglądają, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.