wtorek, 18 sierpnia 2020

665. Urodzinowy czekoladownik

 Witajcie,

taka ciekawostka, śmieszna, piszę właśnie 660 post, a jest to mój debiut :) Hihi. Taki żarcik... Ale całkiem serio debiutuję na nowej klawiaturze :)  

Chyba fajna, aczkolwiek jak do wszystkiego co jest nowe będę musiała się przyzwyczaić... 


Dziś chciałabym Wam pokazać czekoalwodnik, jaki jakiś czas temu wykonałam dla koleżanki z pracy.

Wykonałam go ze świeżo wtedy nabytej kolekcji od 13 @rt's Victoriana. To były pierwsze cięcia... Doświadczenie bardzo ciekawe, bo raz, że papiery 13@rt's są dla mnie nowe, a dla że styl stemapankowy jest mi absolutnie zupełnie obcy. Jakiś czas temu pokazywałam Wam już kartkę z tej kolekcji, w tym stylu, ale ona była wykonana później :) Czekoladownik dałam koleżance nie sfotgorafowany i dopiero niedawno go sobie na zaległą sesję zdjęciową pożyczyłam.

 

Co o nim myślicie, styl mi zupełnie obcy więc ja sama jakoś nie mam zdania...

 

Dodatkowo koleżanka od niedawna ma pieska, więc do niego również chciałam nawiązać... I jeszcze koronę mu dałam... I takie to cuda na kiju u mnie powstały.


Czekoladownik wykonałam z:

-baza Rzeczy z papiery

-papiery 13 art's

-tekturki Fabryka Weny

-stempelek z napisem AB Studio

 

 





 

5 komentarzy:

  1. Tak, do nowej klawiatury trzeba się przyzwyczajać przez jakiś czas. :-)
    Fajna kartka. Podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, fajne te kolorki zestawiłaś ze sobą, podoba mi się, mi ostatnio padła maszynka do wycinania dobrze, że mam zapasową bo nie było by klejenia, szukam nowej ale jeszcze nie wiem jakiej... to jest pytanie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem szczęśliwa posiadaczką gemini A4 w Scrap Pasji można ją nabyć za 777 zł.

      Usuń
  3. Naprawdę robi wrażenie! Wspaniały czekoladownik, i ile na nim się dzieje - jest bardzo elegancki w dodatku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robi wrażenie:) sporo się na nim dzieje, ale wszydtko do siebie pasuje :) super :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.