środa, 19 sierpnia 2020

666. Koci czekoladownik

 Witajcie, 

dziś mamy środę, a ostatnią sobotę miałam bardzo przyjemną i bardzo, bardzo twórczą. 

Rożnorodność była zarówno tematyczna jak i co do formy. 


Czekoladownik, wraz z innymi urodzinowymi pracami, czeka na Was w moim sklepie:

https://wariacjemartyski.pl/pl/c/Na-urodziny/15


Jako pierwszy z tej twórczej soboty chciałam pokazać Wam czekoladownik z wystemplowanym kotem od Tima Holtza. 

Ta praca  z tych wszystkich chyba jest najszczególniejsza, bo mam "pewien problem" z tymi stemplami. 

Teraz będzie historyjka:

Kupiłam je jakiś czas, w sumie zaraz po tym jak wyszły i na dodatek pojawiły się od razu na polskim rynku w sklepie Retro Craft Shop. Koleżanka trochę mi to odradzała, a gdy zobaczyła żem uparta i w nich zakochana, ale wiedząc że ja nie jestem zbyt stemplowa, nakazała mi przygotować kilka projektów (najlepiej je rozrysowac, nie w glowie) bym na pewno owe stemple używała, użyła i wykorzystała... No i się nie wywiązałam... :(

Stemple przyszły. W życiu jak to bywa albo brak czasu albo zawirowania, jakieś, jak nie te to tamte, no i zrobiłam jedną kartkę mocno nietypową jak na mnie, która wylądowała jako ozdoba na moim biurku, nawet nie sfotografowana i niedługo później stemple wylądowały w pudełku,

więc to że ich teraz ich użyłam jest dla mnie wyjątkową radością . Muszę jeszcze sobie (!!!) i owej wspomnianej Kolezance udowodnić, że dobrze ze je kupiłam i muszą na siebie zarobić! 


Wykonałam go:
-Na bazie od Rzeczy z Papieru
-Papiery AB Studio
-Buziakowy stempelek również AB Studio
- koci stempel Tim Holtz






 Pozdrawiam Was cieplutko,

MarSi 

5 komentarzy:

  1. Ja też nieraz robię sobie taki "maraton" jak ja to nazywam, wtedy powstaje zazwyczaj kilka prac w podobnych klimatach lecz różnią się od siebie np. kolorystyką. Jest to bardzo fajne, co do stempli to mało używam raczej tylko podkreślam tło kartki jakoś nie stemplowa ze mnie kobieta, kotek fajnie się zadomowił na czekoladowniku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko. Twoje serie, nawet tylko te bliźniacze, są bardzo fajne.

      Usuń
  2. Bardzo fajny, pozytywny i żywy w kolorach czekoladownik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O!Fajny stempel. A jakbyś wycięła kota i nakleiła na inny papier, to miałabyś kota w paski. :-)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.