niedziela, 2 sierpnia 2020

657. Leśno wiosennie na pożegnanie

Cześć,

koleżanka z pracy nie dawno odchodziła na emeryturę.
Oczywiście przygotowałam dla Niej kartkę, na której wypisałam w środku wszystkie osoby z działu.
Natomiast kartka musiała być kolorowa i wiosenna. Koleżanka jest bardzo aktywną osobą... Przez jakiś czas zastanawiałam się na którą z jej pasji postawić, jednak że mamy lato i teraz królują wycieczki rowerowe to właśnie rower pojawił się na kartce...

Kartkę wykonałam z papierów od Mintay by Karola kolekcja Better Times.









Pozdrowionka,

8 komentarzy:

  1. Piękny komplet, bardzo letni i wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny komplet. Radosny i letni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestaw, fajne, radosne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kartki z widoczkami. Twoja jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, a te z widoczkami, chyba proste nie są, rzadko u mnie bywają, a też mi się ten efekt podoba...

      Usuń
  5. Jaki śliczny klimat! Pięknie tu, letnio i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest fantastyczna! Cudowne te papiery. I kompozycję z nich ułożyłaś cudnie. Ale brakuje mi jakiegoś znaczącego napisu, puszczenia oka do koleżanki. :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.