poniedziałek, 24 sierpnia 2020

669. "Okiennicowa" i trochę prywaty

Witam Was bardzo serdecznie Moi Drodzy Czytelnicy.

Jak Wam minął weekend? Coś ciekawego tworzyliście? A może zwiedzaliście jakieś piękne miejsca?

Ja świętowałam X-lecie Salonu Kosmetycznego <klik klik> do którego od dawien dawna chodzę. Wszystkie piękne pazurki zawdzięczam Kamilce właśnie, a i co jakiś czas jakiś inny zabieg.

 

Dobrze, teraz przejdźmy już do kartki jaką chcę Wam dziś pokazać.

 Czeka, wraz z innymi, na Was w moim sklepie internetowym:

https://wariacjemartyski.pl/pl/new 

Kartka jest uniwersalna, z napisem "Wszystkiego najlepszego" Jest wykonana na troszkę inne bazie niż zazwyczaj, myślę, że dodaje ona uroku kartce. Całość schowana jest do pudełeczka ozdobionego w tym samym stylu co kartka, na którym jest miejsce na spersonalizowanie pracy.

Cudownie mi się ją tworzyło,

bo raz, że jest to praca wykonana w tę bardzo fajną sobotę, tydzień temu -pisałam już... To była bardzo sympatyczna i twórcza sobota.

Dwa, wykonałam ją z papierów od AB Studio, a to zawsze oznacza "luz w głowie".

  Kartkę wykonałam z:

-baza kartki i pudełko Rzeczy z papieru

-papiery AB Studio

-tekturka Anemone








Cena 55 zł

Pozdrowionka,

MarSi

5 komentarzy:

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.