czwartek, 20 sierpnia 2020

667. Pamiątki na I Komunię Świętą

 Witajcie,

dziś chciałam Wam pokazać 2 pamiątki na Pierwszą Komunię Świętą. Coś czuję, że zapotrzebowanie na nie w tym roku jeszcze się nie skończyło.

Te dzisiejsze są wyjątkowo eleganckie, podklejone złotym lustrzanym papierem -co niestety bardzo ciężko ukazać na zdjęciach.

Wersja dziewczęca jest cudnie delikatna, różowa -przełamana bielą Hostii oraz zielenią listeczków,

natomiast chłopięca wyszła "po męsku"  -niebieski z brązem z dodatkiem złota również prezentuje się bardzo elegancko.

 Pamiątki na Komunię czekają na Was w moim sklepie:

https://wariacjemartyski.pl/pl/c/I-Komunia-Swieta/85 

Kartki wykonałam z:

-pudełka są od Rzeczy z papieru

-papiery to UHK

-tekturki Hostii Fabryka Weny

-serwetka w dziewczęcej kartce od Craft Passion 

-życzenia to stempel od Agaterii









Cena 60 i 50 zł

Pozdrawiam Was milutko,

MarSi

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe kolory jak na komunijne prace :) ale podobają mi się, bo są wyraziste.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne obie :) Ta różowa bardzo mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również jeszcze pamiątki na komunię a nawet zaproszenia, kto by pomyślał, że to wszystko tak się przeciągnie, szaleństwo...
    Kartki podobają mi się w tych kolorach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, sezon komunijny w tym roku jest nieprzewidywalny.
    Piękne pamiątki. Bardzo ciekawie skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza podoba mi się bardziej. Wszystko teraz trudno przewidzieć, rzeczywistość się rozjechała troszkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się takie zestawienia kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.