środa, 1 stycznia 2020

556. Kolekcja Nice Moments od ScrapAndMe i noworoczne postanowienia

Witajcie serdecznie,

dziś od rana (no dobrze, bez pierwszej półtorej godziny) słucham Trojkowy Top Wszech Czasow. To wspaniała audycja, wspaniała muzyka przez cały Boży dzień...

http://player.polskieradio.pl/-3

Powiem Wam, że już z miesiąc co rusz pojawiała się myśl, nie że Sylwester, że nowy rok, a właśnie, że 1 stycznia będzie top wszech czasów...

***

Moi Drodzy, podoba Wam się mój blog? To co piszę, jak piszę, układ postów (na ogół wyglądają podobnie) format zdjęć -wolicie mieć od razu duże czy małe i ewentualnie powiększyć?

Wiecie Nowy Rok to mogą być i nowe postanowienia... Ja na razie mam kilka -ale takich niezbyt zobowiązujących, wiecie częstsze notatki na blogu, bo mam bardzo dużo prac pofotografowanych a nie opublikowanych, więcej spotkań ze znajomymi -żeby dupkę z domu częściej ruszyć, czy takie, że kartki na święta Bożego Narodzenia będę robiła przez cały rok... bo w grudniu później mi ich brakuje... (aaa powinnam już robić na Wielkanoc...) Także bez spiny, ale coś tam chciałoby się...

A jak u Was?! Macie postanowienia? Że schudnąć? Że przestaniecie palić?. Swoją drogą zastanawiam się jak to jest z tymi postanowieniami. Czy ludzie je faktycznie robią? A może to tylko media napędzają? Czy ludzie faktycznie mają takie plany na nowy rok? Ja wychodzę z założenia, że świetnym momentem na plany jest: od poniedziałku, w miarę szybko nadejdzie, więcej nie zdążę zapomnieć, też jest to jakiś początek i może zadziałać mobilizująco...

Rozpisałam się troszkę... Tymczasem mam do przedstawienia świeżynki, powstały w święta, w ramach odpoczynku, od wszystkiego, przygotowań, pracy, świątecznych porządków i świątecznych prac.
4 różowiaste, dosyć bogato zdobione prace, dwie na rodziny i dwie na ślub. Wszystkie z papierów ScrapAndMe wszystkie w pudełkach od Rzeczy z Papieru.
Tekturki, poza obrączkami które są z EgoCraft, pochodzą od Anemone. 

Wszystkie te prace czekają na Was w moim sklepie internetowy, do którego serdecznie zapraszam: 




***



***


***




Każdy z kompletów po 60 zł

Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

13 komentarzy:

  1. Prześliczne prace i jak pięknie ukwiecona aż człowiek tęskni za latem :) Co do postanowień to raczej nigdy ich nie robię :) Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiło się tu wiosennie i romantycznie!
    Postanowienia... Hmm... Na razie nie mam. Ale życzę wytrwałości w spełnianiu Twoich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój blog! Mam autyzm i dla mnie wszystko, co przebodźcowuje albo utrudnia czytanie czy oglądanie prac, jest nie do przejścia. No nie przeskoczę. U Ciebie jest fajnie. Nic nie gryzie w oczy, nie ma żadnych ruszających się, migających czy grających elementów, jest dobry kontrast, czcionkę zawsze można powiększyć jakby co, nie udziwniasz kroju czcionki. Piszesz, zachowując akapity i odstępy między nimi, więc nie ma jednego długaśnego bloku tekstu. Robisz bardzo mało rozpraszających błędów.

    Zdjęcia robisz cudne, zazdroszczę. Logo nie zakrywa pół pracy ani nie jest agresywne (czasami logo jest tak narzucające się, że nie da się zobaczyć nic innego, nawet jeśli logo nie zakrywa pracy).

    Blog zajmuje całą szerokość ekranu, nic się nie rozjeżdża, nie trzeba przewijać na boki, czego nie znoszę, bo to zawsze coś ucina. Nie wiem, gdzie znalazłaś ten szablon, ale jest świetny. Gdyby kolory były chłodne, to byłby w ogóle idealny. :D

    Nie robię postanowień, bo i tak nigdy z nich nic nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Dagmarko, bardzo bardzo Ci dziękuję za ten piękny tak długi komentarz.
      Zwróciłaś uwagę na wszystko na co ja zwracam uwagę tworząc ten blog, więc sprawiłaś mi nim ogromną przyjemność.
      Co do języka i poprawności bardzo staram się na to uważać, mocno zwracam uwage na to co mówię /piszę -i choć w rozmowach np na messengerze niestety bywa dużo literówek, to jednak zdania staram się by zawsze były poprawne.

      Cieszę się też, że sam blog Ci się podoba.
      Niestety trochę jego kolorysytyka nie pasuje do zdjęcia /banerka ale całość jest ładna i spójna i na razie nie chce mi się tego zmieniać. To zawsze sporo pracy.

      Dagmarko, dziękuję Ci bardzo za ten komentarz i cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  4. Bardzo ładne kartki :)
    Twój blog jest bardzo klasyczny w układzie, co dla mnie jest zaletą - nie szukam przycisków nawigacyjnych, linków. Zdjęcia wolę duże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kartki. Ja w tym roku nie robiłam, żadnych postanowień. Żyję chwila i cieszę się życiem
    A twój blog wygląda pięknie i schludnie jak na blog przystało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwio, dobrze, że dobrze odbierasz mój blog, bardzo mnie to cieszy.

      Usuń
  6. Wszystkie kartki są przepiękne, wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że owocnie minęła końcówka roku-piękne komplety stworzyłaś! Życzę realizacji swoich zamierzeń :) Blog jest dla mnie czytelny i dobrze wszystko odbieram. Jedynie co, to może pomyśl o zmianie tła bloga? Żeby pasował kolorystycznie do nagłówka? Z uwagi na to, że nagłówek jest odświeżony, wygląda "nowocześnie" i bardzo dobrze, może do niego dopasować resztę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Kasiu, właśnie w odpowiedzi na komentarz Dagmary o tym pisałam...
      Że niestety kolorystyka mi się gryzie, ale że coś nie chce mi się wziąć za zmianę całej reszty...
      No cóż chyba jednak mnie zmobilizowałaś by jednak się tym zająć...
      Trzeba będzie o tym pomyśleć.

      Usuń
  8. Dobrze się tutaj u ciebie czuję 💕 a i zachwycasz swoimi pracami 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki śliczne, każda piękna :)
    A co do bloga - jest przejrzysty. Ale, podobnie jak koleżanki wyżej, pomyślałabym o kolorystyce. Obecna jakoś nie pasuje do logo ;)
    Zdjęcia wolę duże :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.