sobota, 25 stycznia 2020

575. Zaproszenia na sesję fotograficzną

 Witajcie,

dziś chciałam pokazać Wam zaproszenia na sesję fotograficzną. Proste, skromne i eleganckie.

Zrobiłam ich kilka, ale bez problemu mogę dorobić dowolną ilość.

Ten komplecik dostępny jest w moim sklepie (wraz z kilkoma innymi zestawami)

Zestaw zawiera 3 sztuki i kosztuje 35 zł

Zaproszenia wykonałam z:
-baza oraz kremowy papier Rzeczy z papieru 
-tekturka Fabryka Weny
-stempel Agateria





Pozdrowionka,
Martyna Siekirka

17 komentarzy:

  1. Prostota i elegancja zawsze pięknie się komponują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że te dwie cechy są pożądane wśród Fotografów.

      Usuń
  2. Właśnie miałam napisać to samo, że eleganckie. :) No i ja jak sroka, uwielbiam, jak się coś mieni albo błyszczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne lubię takie w stylu Clean & Simple

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. Proste i bardzo eleganckie. To złoto na żywo musi jeszcze fajniej wyglądać w tym okienku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zdecydowanie. Zdjęcie zupełnie tego nie oddało. Ale i tak szczęście bo na wielu wychodziło po prostu czarne..

      Usuń
  5. Super ci to wyszło. Gratuluje pomysłowości .

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne i pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zaproszenia. Złoty papier dodaje szyku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zaproszenia na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo eleganckie i gustowne zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.