czwartek, 23 stycznia 2020

573. Ślubny komplet z nowościami od Fabryki Weny

Witajcie,
tak się składa, że uwielbiam tekturki, te z Fabryki Weny szczególnie często się u mnie pojawiają.
Niedawno w Fabryce pojawiły się Walentynkowe nowości nie omieszkałam ich zamówić i natychmiast coś z nimi skleić.

Fabrykowe tekturki połączyłam z papierami UHK Gallery kolekcja Desert Rose, arkusz Promise 
i właściwie wykorzystałam tylko ten jeden arkusz na ten komplet.

Prócz papierów i tekturek, użyłam maski od  Agaterii do zrobienia wzoru użyłam wosku.
Natomiast kwiaty udekorowałam gałązką #7 od Craft Passion

Bardzo przyjemnie robiło mi się tę pracę, fajne papiery, klasyka, chyba jedna ze starszych polskich firm produkujących papiery. Urzekły mnie te drobniuśkie kwiatuszki, oraz stonowane kolory.
A Wam jak się podoba komplecik?

Pamiętajcie, że w moim sklepie internetowym czeka na Was sporo gotowych prac:









Pozdrawiam Was cieplutko,
Martyna

18 komentarzy:

  1. Przepięknie zestawione kolory i wzory. Cudny komplet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, te słowa szczególnie mnie cieszą, bo właśnie kolorki bardzo mi się tu podobały,wiec cieszę się, że nie tylko mi...

      Usuń
  2. Śliczny komplet i uwielbiam tą kolekcję papierów moja ulubiona ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo łądny komplet, lubię tę kolekcję papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszła! Bardzo mi się podoba cała kompozycja, i ozdobiona tekturka, i listki, i te maleńkie serduszka. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spójny kolorystycznie komplet. Nabrałąm ochotę na odkopanie tego arkusza w róże. Gdzieś go miałam......

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyszła Ci ta kartka w pudełeczku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplet wykonałaś Martyno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka! Elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O o już dawno nie widziałam tej kolekcji papierów :) Także mi się podoba. Całość bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wyszło , cudownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam papiery UHK Gallery, są to jedne z tych z którymi się najlepiej mi pracuje. Kartka bardzo ładna, super kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplet, cudne papiery i dodatki:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.