poniedziałek, 6 stycznia 2020

561. Czekoladowniki na Dzień Babci i Dziadka

Dzień dobry,

dziś przedstawiam Wam czekoladowniki na Dzień Babci, niezależnie czy wręczycie je osobiście czy też wyślecie będą z pewnością miłą niespodziankę.

Wszystkie prace na Dzień Babci i Dzień Dzidka dostępne są w moim sklepie internetowym 
https://wariacjemartyski.pl/pl/c/Dzien-Babci-i-Dziadka/83
do którego serdecznie zapraszam.

W każdym użyłam napisu od Jolagg. Każdy zrobiony jest na bazie od Rzeczy z papieru.




Czekoladownik wykonałam z:
-papiery Galeria Papieru
-kwiaty to stempel od Agaterii
-tekturka przeszyć Fabryka Weny


 
 
 Czekoladownik wykonałam z:
-papiery ScrapAndMe




 Czekoladownik wykonałam z:
-papiery Mintay kolekcja Dreamer
-tekturki listków Fabryka Wen
 




Czekoladownik wykonałam z:
-papiery Craft Passion
-tekturka Pure And Natural




 Ceny czekoladowników 25-30 zł

Pozdrawiam Was cieplutko,
Martyna Siekirka


13 komentarzy:

  1. Wspaniałe czekoladowniki...ślicznie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie wiedzieć czemu to wdzięczna forma dla mnie do pracy. Jakoś idą, jak zacznę...

      Usuń
  2. Cudowne pomysłowe czekoladniki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, ja też mam w planach czekoladowniki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, piękne, aż mnie natchnęłaś do zrobienia swoich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe te czekoladowniki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na wręczenie słodkiej niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne upominki przygotowałaś Martynko :) Mnie najbardziej zauroczył trzeci czekoladownik z budką dla ptaków, i każdy kolejny jest równie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne opakowania na słodkie upominki.
    Ten z budką podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne i pełne uroku czekoladowniki :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.