wtorek, 7 stycznia 2020

562. Albumik na Dzień Babci i Dziadka

Witajcie,

od dłuższego czasu już czekała na mnie przepiękna kolekcja papierów projektu Karoli Witczak Love Letters jestem w niej absolutnie zakochana kolekcja Dear Diary była piękna, cudowna i wspaniała, a ta jest jeszcze bardziej...
No i tak co chwilę były jakieś inne ważniejsze projekty i kolekcja czekała. A mi tak bardzo marzyło się zrobić z niej album...
Aż wreszcie połączyć "muszę" z tym "tak bardzo chcę". I jako, że aktualnie szykuję prace na Dzień Babci i Dziadka wykonałam albumik z tej właśnie kolekcji dla Babci i Dziadka.

Albumik, jako że z tej kolekcji, jest przepiękny, hihi.

Przygotowany jest na 14 zdjęć w formacie 9x13 cm oraz 10x15 cm.
Każde miejsce na zdjęcie oznaczone jest stempelkiem z oznaczeniem formatu.
Stempelki to cudowny prezent, który niedawno dostałam od Małgosi z Greta Art Studio, 
a pochodzą z Little corner design, wszystkim Scraperkom, które tworzą albumy gorąco je polecam, gdyż dla Klientów, którzy z naszymi pracami nie mają do czynienia są doskonałą podpowiedzią co i jak później umieścić.

Och, ależ się rozpisałam, ale mimo, że to błyskawiczny projekt gdyż rozpoczęłam go w niedzielę późnym wieczorem, gdy to piszę jest poniedziałek wieczór, a gdy możecie to czytać jest wtorek ranek... To jakoś wyjątkowy dla mnie projekt. Przede wszystkim przez te papiery, które skradły moje serce, po drugie przez te stemple, które tak pięknie podkreślają co się robi z tym albumem, a po trzecie, że to praca na czasie i w dobrym czasie a nie po czasie :) ale tych czasów :)

O.K. !
Album podobnie jak inne pamiątki na Dzień Babci i Dzień Dziadka 
(czekoladowniki, kartki itd)
dostępny jest w moim sklepie,



Album możecie pooglądać na filmie:


Album wykonałam z:
-baza albumu Eco-scrapbooking​
-papiery Mintay Papers​ kolekcja Love Letters
-stemple z formatami Little Corner Design​
-digi stemple (cytaty o babci i dziadku) I love digi​
-papiery craftowe do mat Rzeczy z Papieru - Pracownia Rękodzieła​




 

 
 



 



Cena albumu 90 zł

Pozdrawiam cieplutko,
MarSi

14 komentarzy:

  1. pieknie wykonane, sama musze pomyslec co dac na prezent Dziadkowi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie stwórz coś sama, może butelka na trunek?
      Dziś jak pokazywałam koleżankom czekoladowniki to stwierdziły: no ale do tego jeszcze czekoladę trzeba kupić -wszystkie parsknęły śmiechem, że po co...
      Także ten tego... Informuję, że do tego opakowania powinnaś od razu dołożyć odpowiednią butelczynę :)

      Usuń
  2. Idealny albumik...świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli świetny to szybko się sprzeda. Hihi :)
      A tak na serio, dziękuję, Gosiu. :*

      Usuń
  3. Piękny album, kolekcja rzeczywiście cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Albumik to wspaniały prezent, z pewnością sprawi niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kolekcja i cudowny album 💕

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! I bardzo podoba mi się pomysł ze stempelkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po wklejeniu zdjęć będzie niesamowitym prezentem i pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny album i wspaniały pomysł z pieczątkami oznaczającymi zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.