czwartek, 2 stycznia 2020

557. Album na dzień babci i dziadka

Witam Was serdecznie,

dziś prezentuję Wam dwa albumy, bardzo do siebie podobne, jakie wykonałam na Dzień Babci i Dzień Dziadka.
Chętnie wykonam i dla Ciebie taki album/y. Będą wspaniałą i wyjątkową pamiątką, szczególnie jeśli podarujecie go ze zdjęciami wnuków.

Album posiada 5 kart + dwie okładkowe.Pomieści 15 zdjęć w formacie 10/15 lub większą ilość jeśli zdjęcia będą mniejsze i wkleimy 2-4 na stronie.

Album wykonałam z:
-papiery Action
-tekturki Fabryka Weny
-grafiki I Love Digi














Cena za 1 szt. 120 zł 
Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

14 komentarzy:

  1. Piękne! I jakie dopracowane. Bardzo podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny! Genialne papiery! Ciągle żałuję, że za życia moich dziadków nie znałam scrapbookingu. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne album i w takich pięknych kolorach! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ś;iczne albumy. Będą wspaniałym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne albumy zwłaszcza okładki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładki bardzo mi się podobają! Bardzo udane pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne albumy, w prostocie siła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Wam Dziewczyny za tyle ciepłych słów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne albumy, obdarowani będą zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały album wykonałaś

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.