sobota, 1 lutego 2020

581. Notes: Kolorowych dni!

Witajcie,

koleżanka po fachu nakazała mi zacząć używać stempli. Ot taki prykas. A to wszystko dlatego, że pochwaliłam się jej, że mi się marzą takie jedne nowe... No z kotkami, takie urocze... Co poradzę.
Na co ona: pokaż ile masz. No to wysłałam Jej fotkę i mimo że dzieli nas 3542 kilometrów słyszałam jak się za głowę łapie. Postanowiłam sobie, więc, że udowodnie Jej (hihi), że ja tych stempli używam i że "zasłużyłam" na kolejne :)
I tak o to, tu aż dwa! :) To się nazywa mobilizacja.


Nooo dobra to wszystko tak pół żartem :)
Ale całkiem serio, chciałam Wam pokazać jaki miałam przyjemność wykonać ostatnio notes.

Do jego wykonania użyłam:
-papiery od LemonCraft
-stemple piór oraz napis  Agateria
-digi stempel z tylnej okladki Stemplove






Pozdrowionka,
MarSi

13 komentarzy:

  1. Najważniejsza jest dobra motywacja;)
    Świetny notes:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudowny ten notes...śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i tak ma być, koleżanka ma rację - dawaj z tymi stemplami! Też czekam i mam nadzieję, że będę ja u Ciebie częściej widywać!

    OdpowiedzUsuń
  4. koleżanka dobrze mówi! Ja muszę poprzeglądać stemple i te których rzadziej używam sprzedać, a na ichmiejsce kupić nowe. Mam tak, że czasem nie używam żadnego stempla przez miesiąć, dwa, chwilę później mam stemplofazę i po kilka w jednej pracy. wolę stempelki od druku, tym bardziej, że stempelki można jesszcze dodatkowo embossować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To mi uświadamia ile ja mam stempli! I także średnio z ich użuwaniem u mnie :/ Notes super! Martyna może zrób sobie stemplowy miesiąc? - i działaj, działaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Martyna to może ja ma tak tak samo jak ty , mam tych stempli sporo i używam od wielkiego dzwonu. A jakie koty ci się marzą ? Daj znać na priv może mam i nie używam to ci dam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już, że stemple poszły w ruch. I bardzo dobrze, bo dają świetne efekty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem potrzebujemy takiej osoby która nas zmotywuje :) Bardzo fajny notes :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.